30/8/07

Μήνυμα εστάλη (?)

Έχει η φωνή σου δύναμη?

Προσπαθώ εδώ και μέρες να γράψω κάτι για όλα όσα συμβαίνουν την τελευταία βδομάδα. Το μυαλό μου είναι μπερδεμένο και τα συναισθήματα εναλλάσσονται: θλίψη, αγανάκτηση, οργή, απογοήτευση, παραίτηση. Και θέλω να σταθώ κυρίως στο τελευταίο, γιατί τα προηγούμενα είναι λίγο ως πολύ αυτονόητα.

Τίποτα δεν με πείθει ότι τα πράγματα μπορούν να αλλάξουν στη χώρα που ζούμε. Ντρέπομαι που σκέφτομαι έτσι. Όμως, αν το πρόσεξες κι εσύ, τώρα που η μυρωδιά του καμένου διαλύθηκε και τα αποκαΐδια κατακάθισαν, η βρώμα και η δυσωδία του σάπιου επανήλθε στην ατμόσφαιρά μας. Τα πάντα είναι σάπια σ' αυτή την κωλοχώρα, από το πιο μικρό ως το πιο μεγάλο κι εγώ νιώθω ανήμπορη, παραιτημένη. Θέλω να βοηθήσω -και θα το κάνω- όμως η αμφιβολία θα υπάρχει στο μυαλό μου. Τα χρήματα πηγαίνουν στους ανθρώπους που τα χρειάζονται ή θα τα φάνε διάφοροι επιτήδειοι? Τα είδη πρώτης ανάγκης φτάνουν στον προορισμό τους ή σαπίζουν σε καμιά αποθήκη?

Ή το άλλο. Άνθρωποι γεμίζουν τις πλατείες με σκοπό να δείξουν την αγανάκτησή τους και να στείλουν μηνύματα. Τα λαμβάνει κανείς αυτά τα μηνύματα ? Εγώ πια δεν το πιστεύω. Γι' αυτό και δεν συμμετέχω. Δεν πιστεύω ότι το να βγω στην πλατεία και να δείξω την αηδία μου θα αναγκάσει κάποιον υπεύθυνο να κάνει σωστά τη δουλειά του. Δεν πιστεύω ότι θα συγκινηθεί κανείς επειδή εγώ βγήκα στην πλατεία. Συγκινητικό είναι όμως, το γεγονός πως υπάρχει τόσος κόσμος που το κάνει. Good for them. Είναι πιθανό η συνείδησή τους να είναι πιο καθαρή από τη δική μου. Κι εγώ θα προτιμούσα να είμαι ρομαντική αντί για κυνική. Όμως κάθε μέρα απογοητεύομαι όλο και περισσότερο γιατί κάθε μέρα που περνάει βλέπω να παίζει το ίδιο έργο.

Χωρίς εμπιστοσύνη και χωρίς ελπίδα ότι θα γίνει κάτι καλύτερο για το/στο μέλλον, νιώθω μικρή και ανήμπορη. Όχι μόνο σαν μονάδα, αλλά και σαν μέρος του συνόλου. Περιμένω απλώς να δω αν τα χειρότερα έρχονται ή αν μας έχουν ήδη βρει.

6 σχόλια:

aniaris είπε...

κι εγώ πλέον πιστεύω ότι οι διαδηλώσεις ούτε ωφελούν, ούτε βλάπτουν.
τα χειρότερα έρχονται.
Θέλω να πάω να ζήσω στο εξωτερικό. Αλλά είμαι τόσο ηλίθια που θα μου λείπει η κωλοχώρα γιατί δε φταίει αυτή αλλά οι άνθρωποί της.

void είπε...

Επανήλθα δριμυς και προβληματισμενος. Ειναι καλυτερα να αδιαφορεις και να τους γραφεις εκει που δεν πιανει μελανη ή να τους μαυριζεις και να μην αφηνεις ελευθερο το πεδιο δρασης στους φανατικους και αυτους που μονο επωφελουνται απο την εκαστοτε εξουσια...?

Για ενα ειμαι σιγουρος... Ο τροπος που νιωθεις (κι εσυ κι εγω και ολοι μας...) ειναι πολυ καλα μελετημενος και δεν τυχαινει απλα...

gkriniara είπε...

@ aniaris: Καλώς την!! Αυτό που λες για το εξωτερικό κάποτε είχα (θεωρητικά) μια ευκαιρία να το κάνω. Τότε δεν το συζητούσα καν. Βλέπεις, οι περισσότεροι από εμάς είμαστε εξαρτημένοι από τον ήλιο και από οικογένεια - φίλους.

@ void: Η αδιαφορία που μάλλον είναι η συνήθης πρακτική, για μένα συνεπάγεται τύψεις. Θα προτιμούσα να υπήρχε ένας τρόπος να γινόταν κάτι και ως δια μαγείας να γινόμασταν... Ελβετία!!! Εντάξει, πλάκα κάνω όμως είναι σπαστικό να βρίσκεσαι συνέχεια στο τριπάκι του "φοβάμαι γι' αυτά που θα γίνουν για μένα χωρίς εμένα"...

an205 είπε...

μικρό μου τα χειρότερα
θε να στα πω αργότερα
τώρα για παραμύθια είναι η ώρα
για εκλογές και ήρωες που θα σώσουνε την χώρα
από τους κακούς και τους πονηρούς
απ' τους ντόπιους και τους ξένους εχτρούς....

Donnie είπε...

kalo tha kanete na ta thymithite ola ayta stis 16 toy mina.
Ta sevi mou.

gkriniara είπε...

@ an205: Κι εγώ θα προτιμούσα κάτι σε παραμυθάκι, με άλλο θέμα όμως.

@ donnie: Είπαμε αγάπη μου, τα πατήσαμε τα 30, όμως το αλτσχάιμερ αργεί ακόμα.

Καλώς ήρθατε και οι δύο!