14/9/07

Σκόρπια

Ο Σεπτέμβρης όσο πάει και αγριεύει. Δεν μ’ αρέσει καθόλου. Είπαμε, ταλαιπωρήθηκες λίγο από τους παρατεταμένους καύσωνες του καλοκαιριού και περίμενες πως και τι να δροσίσει λίγο. Είπαμε, λίγο. Όχι να κάνει ψόφο από τώρα. Όχι ξυλιασμένα πόδια από τώρα. Αρνούμαι πεισματικά να αποχωριστώ τις αγαπημένες μου σαγιονάρες και τα αγαπημένα μου σανδάλια. Όχι από τώρα. Η άρνησή μου έχει φτάσει σε τέτοιο σημείο, που πήγα προχτές και έκανα pedicure. Έτσι τώρα έχω πανέμορφα κουφετένια νυχάκια να κοσμούν τα ξυλιασμένα μου δάχτυλα. Κάθε τόσο τα κοιτάω και καμαρώνω. Πρωί και βράδυ, αναγκαστικά φοράς χοντρό μπουφάν. Στη μηχανή το κρύο δεν αστειεύεται. Τιραντάκια και φούστες τέρμα. Κρυώνω ρε πούστη μου. Αύριο έχω βάφτιση και δεν ξέρω τι σκατά να βάλω. Αν βάλω τζην μπουφάν πάνω από το φόρεμα θα ακούσω τον εξάψαλμο από το έτερο ήμισυ που την έχει δει προσωπικός μου στυλίστας και έχει και άποψη. Δεν πάει τζην μπουφάν με καλό φόρεμα, λέει. Χέστηκα, τότε δεν βάζω φόρεμα, λέω.

Ευτυχώς ακυρώθηκε και η άδεια που θα έπαιρνα το επόμενο δεκαήμερο. Φαντάζεσαι να πήγαινα στο νησί και να μην μπορούσα να κάνω μπάνιο από το κρύο? Εφιαλτικό μου ακούγεται. Μη νομίζεις ότι είμαι καμιά κότα που για να μπει στη θάλασσα πρέπει να έχει το νερό θερμοκρασία θερμοσίφωνα. Καθόλου!! Όμως αν κάνει κρύο έξω και φυσάει δροσερός αιγαιοπελαγίτικος βοριάς, δεν πλησιάζω στο νερό. Αν κρυώνω έξω ποιος ο λόγος να μπω στη θάλασσα?? Για να κρυώσω περισσότερο, μαλάκας είμαι? Ασε που είναι και η ηλιοθεραπεία επικίνδυνη, ξεροψήνεσαι χωρίς να το καταλάβεις. Καλύτερα να κάτσω σπιτάκι μου αφού πια φθινοπώριασε. Θα πάω το χειμώνα διακοπές στα χιόνια.

Μεθαύριο πάντως, θα πάω να ψηφίσω. Αφού θα είμαι εδώ λέω να περάσω μια βόλτα από το εκλογικό κέντρο. Που, btw, μου το αλλάζουν κάθε χρόνο και ποτέ δεν είναι το σχολείο δίπλα στο σπίτι μου. Θα πάω και με ελαφρύ χεράκι θα ρίξω την ψήφο μου και ελπίζω το πανηγυράκι να τελειώσει σύντομα, αν και δεν το βλέπω. Βαρέθηκα να βλέπω κάθε μέρα ηλίθιους και βλαμμένες στην τηλεόραση να λένε συνέχεια τα ίδια και τα ίδια. Με εκνευρίζουν, οι υποσχέσεις και οι αντιπαραθέσεις τους είναι τόσο προβλέψιμες. Αν και μερικές φορές κάποιοι πρωτοτυπούν (στην καφρίλα). Χθες σε μια εκπομπή ο υποψήφιος της ΝΔ αφού είπε με περίσσια σιγουριά ότι το εισιτήριο του μετρό κοστίζει 0,50 € (κανείς δεν τον διόρθωσε μπας και μάθει την αλήθεια), μετά παραπονέθηκε ο χρυσός μου ότι τον ενοχλούν τα σκληρά μέτρα του ΚΟΚ επειδή ποτέ δεν φοράει κράνος όταν κυκλοφορεί με το παπί του. Έμεινα με το στόμα ανοιχτό και ώρες ώρες απορώ με τον εαυτό μου γιατί εξακολουθεί να εκπλήσσεται με αυτά που βλέπει και ακούει.

Κατά τα άλλα, το βραδάκι ο Γιωργάκης πέταγε πυροτεχνήματα με το τσουβάλι στο Πεδίο του Άρεως. Με ζάλισε με τα μπαμ μπουμ. Βγήκα κι εγώ στο μπαλκόνι γιατί τρώω σκάλωμα με τα πυροτεχνήματα, αλλά είχα ξεχάσει ότι είχα την τέντα κατεβασμένη και δεν μπορούσα να δω τίποτα. Τζίφος. Πάντως για να ξέρεις, τα καλύτερα πυροτεχνήματα τα πετάει ο Δήμαρχος της Πάρου που είναι best buddy του Γιωργάκη. Αν πας Δεκαπενταύγουστο στην Πάρο θα με καταλάβεις. Πίσω στο θέμα μας, παράλληλα με τα πυροτεχνήματα στην Αθήνα είχες και τον Κωστάκη στη Θεσ/νίκη. Αμ πώς? Διχασμένη η οθόνη, αριστερά πράσινα σημαιάκια, δεξιά γαλάζια σημαιάκια. Εκεί λοιπόν που έχω αλληθωρίσει με την πανδαισία των χρωμάτων, το δεξί μέρος δείχνει πλάνο από κάτι άλλο. Τι σκατά είναι αυτό σκέφτομαι. Με προλαβαίνει η φωνή του -γλυμμένη χωρίστρα- παρουσιαστή που με πληροφορεί: ααα τα διδυμάκια στο μπαλκόνι βλέπουν τον μπαμπά τους. Θα ξεράσω βατράχια. Πρόλαβα να δω φευγαλέα ένα κοτσίδι από το θηλυκό διδυμάκι, μετά εξαφανίστηκε ως δια μαγείας γιατί όπως ξέρεις, παιδάκια δεν δείχνουμε στην τηλεόραση και δη τα πρωθυπουργικά διδυμάκια.

Για σήμερα το μενού μου επιφυλάσσει κι άλλα πυροτεχνήματα (ο maître του playstation σήμερα στη γειτονιά σας) και είμαι σε δίλημμα αν θα σηκώσω την τέντα τελικά. Το σκέφτομαι γιατί στο σπίτι κυκλοφορώ με ψιλο-minimal ενδυμασία και δεν γουστάρω να με παίρνουν μάτι οι απέναντι. Δεν ξέρω τι θα κάνω, έχω ώρα μέχρι το βράδυ να το σκεφτώ. Την Κυριακή το βράδυ πάντως, ελπίζω να δω μπάσκετ

5 σχόλια:

void είπε...

Αντιφασεις!

Απο τη μια κρυωνεις, απο την αλλη κυκλοφορεις με μινιμαλ ενδυμασια στο σπιτι... Καλα εισαι τρεληηη; ΚΡΥΩΝΕΙΣ με 25 βαθμους Κελσιου; Εμ φυσικα, οταν διπλοκουκουλωνεσαι με τετοιο καιρο, οταν κανει στ'αληθεια κρυο δεν μπορεις να το υποφερεις... Μονο ο επαναπατρισμος στα ψυχρα οικογενειακα εδαφη θα σε σωσει μου φαινεται!

Ποιος ειναι ο μετρ του πλεϊστεϊσον;;;

MTdoggie είπε...

σε καταλαβαινω, κρυα ποδια κρυα χερια...ειναι το φυσικο θερμομετρο νιωθω την αλλαγη του καιρου.δε ξερω για σενα αλλα εγω ηδη αρχισα σιγα σιγα να φοραω καλτσουλες!!!

gkriniara είπε...

void: Καλέ μου, δεν αντιφάσκω εγώ, εσύ δεν μπορείς να μπεις στην ψυχολογία μιας θηλυκής ευαίσθητης ύπαρξης. Λοιπόν: στο γραφείο που είναι στα ΒΠ κρυώνω. Στο σπίτι που είναι στο κέντρο δεν κρυώνω (τόσο)... Είναι πιο σαφές τώρα?
Ο μετρ του ΠΣ υποτίθεται πως είναι ο εκλεκτός μας πρωθυπουργός. Κυκλοφορεί αυτή η φήμη τελευταία.
MTdoggie: Καλά εγώ έτσι και την πατήσω με τις κάλτσες από τώρα, θα τις βγάλω του χρόνου τον Ιούνιο. Έχω εξάρτηση λόγω ξυλιασμένων ποδιών, μέχρι και στον ύπνο τις φοράω και τρώω πολύ δούλεμα...

MTdoggie είπε...

χαχαχαχαα εννοειται και στον υπνο,τοτε ειναι που παγωνω πιο πολυ!!!εμενα μου λενε οτι ειμαι βαμπιρ επειδη δεν κυκλοφορει καθολου αιμα στο σωμα μου για να ζεσταθουν χερια κ ποδια!!

Δημήτρης είπε...

Δεν είναι λίγο νωρίς για να κρυώνεις συναδέλφησα(γκρινιάρα); Εντάξει έχει πέσει λίγο η θερμοκρασία αλλά φθινόπωρο έχουμε. Ελπίζω φέτος ο χειμώνας να είναι χειμώνας με τα ούλα του και να μην είναι το περσινό παρατεταμένο καλοκαίρι που δεν ήξερες και τι να βάλεις και τι να βγάλεις.