2/10/07

Έρχεται ο Άρης...

…και ούτε ψύλλος στον κόρφο μου.

Αντιγράφω από τη
Lifo:

«Καρκίνος: Μπορείς να ετοιμάσεις συλλογή από συμπληρώματα διατροφής και ηρεμιστικά, καθότι ο Άρης έρχεται να σου κάτσει στο σβέρκο για τρεις μήνες. Συνοπτικά: τα κέρδη που θα αποκομίσεις πάμπολλα. Η τσίτα, η κούραση, η πολλή δουλειά και η τσαντίλα καθημερινά φαινόμενα. Η επίδραση του Άρη σκάει ξαφνικά από το πουθενά και αντιμετωπίζεται με έναν τρόπο: πειθαρχία και ετοιμότητα. Όσο έχεις καιρό μπορείς να ξεμπερδεύεις με υποχρεώσεις που εκκρεμούν γιατί, πίστεψέ με, κάποιες φορές θα ξεχνάς να φας για τρεις μέρες. Βέβαια, αυτό που όχι μόνο δεν θα ξεχνάς να κάνεις, αλλά θα σου μείνει και αξέχαστο, είναι το σεξ».

Σκιάχτηκα λιγάκι διαβάζοντας το άστρο μου. Έρχεται ο Άρης και μάλιστα για 3 ολόκληρους μήνες. Και τι σημαίνει αυτό παρακαλώ? Μαθαίνω λοιπόν ότι αυτός ο Άρης είναι και πολύ γαμάτος τύπος. Μου φέρνει μπόλικο δυναμισμό και ενεργητικότητα. Θα προλαβαίνω τα προβλήματα πριν αυτά δημιουργηθούν. Οι επαγγελματικοί μου στόχοι θα επιτευχθούν. Θα είμαι γρήγορη και αποτελεσματική σαν το G-Girl (με τις δίμετρες ποδάρες της Uma Thurman και το ξανθό μαλλί να ανεμίζει). Επίσης, λέει, με την έλευση του Άρη θα εκτιναχτεί ο ερωτισμός μου στα ύψη!!!

Και μόνο που τα σκέφτομαι, δάκρυα χαράς πλημμυρίζουν τα μάτια μου. Άντε, και βοήθειά μου!!!

1 σχόλιο:

kanataki είπε...

μπορώ να γίνω για πέντε μέρες εσύ?

υγ ίσα ίσα μέχρι να καταφέρω να πάρω την άυξηση που ζητάω
υγ γιατί ως ό εαυτός μου....γάμα τα !