19/10/07

Χειμερία νάρκη

Ανεβάζω αυτό το post μόνο και μόνο επειδή βαρέθηκα να βλέπω τη φάτσα του Βύντρα.

Κατά τα άλλα αυτές τις μέρες βαριέμαι που ζω, δεν έχω την παραμικρή έμπνευση για να γράψω ή να σχολιάσω κάτι, γενικότερα έχω βυθιστεί σε μια γλυκιά απραξία. Θέλω το μυαλό μου να μη σκέφτεται τίποτα, να λέμε μόνο τα απαραίτητα, να χώνομαι κάτω από το πάπλωμα και να κοιμάμαι.

Προχτές σκεφτόμουν να γράψω κάτι για τις περιπέτειές μου στο θαυμαστό κόσμο του fitness και του γυμναστηρίου αλλά το βαρέθηκα και αυτό. Άλλωστε τις τελευταίες μέρες δεν πατάω ούτε εκεί λόγω βαρεμάρας.

Το χειρότερο απ’ όλα όμως είναι, πως όταν δεν βρίσκομαι σε (μεταφορικό) λήθαργο με πιάνει τρελή κακοκεφιά και κακιώνω με το παραμικρό. Αλίμονο στους γύρω μου. Ένα σου λέω, το έτερο ήμισυ έχει σηκώσει τα χέρια ψηλά.

Το σ/κ λέει πως θα κρυώσει κι άλλο ο καιρός. Ελπίζω το κρύο να σκοτώσει όλα αυτά τα κακά μικρόβια που με κυνηγούν και τη Δευτέρα να ξυπνήσω άλλος άνθρωπος.

10 σχόλια:

kanataki είπε...

πες μου οτι εμπνεύστηκες από το post μου ή ότι έστω είμαστε αδερφές ψυχές,ή κάτι τέλος πάντων!

gkriniara είπε...

tsaperdona: αχ νομίζω πως ο περισσότερος κόσμος έτσι νιώθει τον τελευταίο καιρό!! Κι εγώ σχεδόν τα ίδια με σένα κάνω κάθε πρωί, μόνο που βάφομαι στο μπάνιο γιατί πάνω στη μηχανή θα με σουτάρει το έτερο!!! Και για πες μου tv-persona μου, έχω καμιά ελπίδα να δω την εκπομπή σου εδώ στα νότια?

kanataki είπε...

οχι φυσικά!

αλλά ανεβάζω διαρκώς video στο blog

ώστε στο μπάνιο?
μηχανή?
έτερο?

υγ θαύμα ,θαύμα!

2Σx2 είπε...

Κάτι γίνεται, δεν εξηγήται αλλιώς.
Παντού ξενερώματα παρατηρώ, ακομά κι ο Βύντρα ξενερωμένος είναι, δεν ξέρω.
Κοντεύει το καλοκαίρι;

MTdoggie είπε...

τις τελευταιες δυο εβδομαδες ολοι ειναι μεσα στο ξενερωμα....

Σοφία είπε...

Εύχομαι μια καινούρια αρχή από Δευτέρα!

gkriniara είπε...

2σχ2: Ε μα κι εσύ υπερβάλλεις. Κάτσε πρώτα να έρθει η ...άνοιξη :p

mtdoggie: Και μη χειρότερα θα έλεγα!! Υπομονή, έρχονται Χριστούγεννα!!

σοφία: Σαν καλύτερα τα βλέπω τα πράγματα σήμερα. Δίκιο είχες.

Lina είπε...

έχει; ΤΕΛΕΙΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ αβαταρ !!!!!


Kwlogria είπε...

Γλυκιά απραξία/ έτερον ήμισυ = μια χαρά σε βρίσκω!! Κάτσε στη γλυκιά απραξία αγκαλιά με το έτερον ήμισυ και χαλάρωσε!! Θα σου έρθει και η όρεξη να βγεις!!! Γλυκά χαμόγελα και καλημέρες!! :))))

gkriniara είπε...

kwlogria ξε-αράχνιασες το post μου, να 'σαι καλά κοπελιά!!! Καλό σ/κ!!!