4/12/07

Πού χάθηκες gkriniara ?

Έλα ντε. Το παραμέλησα το blog-ακι μου όπως και πολλοί άλλοι γνωστοί και άγνωστοι. Όλο ήθελα να πω κάτι, όλο και ξεχνιόμουν με άλλες ασχολίες ή απλά καθόμουν και κοιτούσα το ταβάνι. Έτσι περνούσε ο καιρός και να τί συνέβαινε:

Τα 10 σημαντικότερα σημεία του τελευταίου μήνα (με τυχαία σειρά):

* Πήγα σινεμά και είδα τον El Greco. Έφαγα μια γαβάθα nachos (δεν είχε μικρό μέγεθος…) με λειωμένο cheddar και με πόνεσε το στομάχι.

* Για πρώτη φορά στη ζωή μου στόλισα σπίτι και χριστουγεννιάτικο δέντρο ακριβώς ένα μήνα πριν από τα Χριστούγεννα. Όλα είναι (χαζο)χαρούμενα και γιορτινά.

* Άλλαξα hairstyle (είδες τί ωραία που ακούγεται ? απ’ το να πω κουρεύτηκα - très banal), στην ουσία γύρισα στο περσινό μου χειμωνιάτικο look, όπως φαίνεται και στη σχετική φωτό.

* Δύο τυχαίες συναντήσεις με ανθρώπους από το παρελθόν με έκαναν να συνειδητοποιήσω την ουσία του σωστού συνδυασμού σημείου και στιγμής.

* Με το έτερο ήμισυ επιδοθήκαμε σε ξέφρενο shopping therapy το οποίο προς μεγάλη μου έκπληξη έχει εξίσου θετική επίδραση και στο ανδρικό φύλο.

* Συνεχίζω να γυμνάζομαι συστηματικά, συνήθως με αρκετό ενθουσιασμό. Τα αποτελέσματα προς το παρόν είναι αρκούντως ικανοποιητικά.

* Αρρώστησα με συνάχι και βήχα ακόμα 2 φορές - οι συνολικά 3 φορές αυτού του φθινοπώρου είναι ρεκόρ για μένα.

* Κανόνισα χριστουγεννιάτικες διακοπές. Θα περάσουμε γαμάτα!!

* Ήρθα σχεδόν στα μπουνίδια (έλα υπερβολές…) με την εταιρεία που πρόκειται να μου βάλει το broadband στο σπίτι. Πριν ακόμα αρχίσει η συνεργασία μας δεν θέλω να έχω καμία σχέση μαζί τους.

* Στο σπίτι είμαστε αγαπημένοι, υποχωρητικοί, με χαμηλούς τόνους και μέλι στα χείλη. Ως τώρα το project φαίνεται επιτυχημένο, με ελάχιστη ως αρκετή προσπάθεια.

Αυτά ήταν τα πιο σημαντικά και για κάποια από αυτά θα έχω να λέω, από αύριο!

1 σχόλιο:

Laplace είπε...

ποια ειναι η εταιρια αυτη Γκρινιαρα?