11/12/07

Ανεβαίνοντας στο βουνό του broadband

Επειδή ρωτάει ο laplace78 (αυτό κάτι από φυσικοχημεία μου θυμίζει χμμμ…) λέω να σου εξιστορήσω αγαπητέ μου αναγνώστη τις περιπέτειές μου με τη forthnet «μία από τις δυναμικότερα αναπτυσσόμενες ελληνικές εταιρίες στο χώρο των τηλεπικοινωνιών και του Internet» όπως λέει και το εταιρικό προφίλ της. Είναι η εταιρεία που επέλεξα για γρήγορο internet και δωρεάν τηλέφωνο στο σπίτι.

Όχι ότι το κούρασα και πολύ. Από τις 3 κυριότερες εταιρείες που τη δεδομένη στιγμή προσέφεραν σχεδόν τα ίδια (forthnet, hol, on telecoms) απέρριψα τη δεύτερη γιατί συνάδελφος από τη δουλεία είχε καταλήξει σχεδόν να τσουρομαδηθεί με τους σεκιουριτάδες στα γραφεία τους (φρικτά παράπονα) και επίσης απέρριψα την τρίτη, γιατί δεν ήξερα κανέναν που να είχε βάλει για να μου πει τη γνώμη του. Έτσι λοιπόν έμεινε η forthnet που φαινόταν η μοναδική αξιόπιστη σύμφωνα με μαρτυρίες γνωστών που είχαν συνδεθεί. Ωραία ως εδώ ?

Αξίζει λοιπόν να σημειώσω ότι η αίτησή μου για το πακέτο double-play έγινε στις 22 Αυγούστου. Ναι, δεν κάνουν πουλάκια τα μάτια σου, από τέλη Αυγούστου περιμένω να συνδεθώ και ακόμα τίποτα. Η αίτηση έγινε στο Πλαίσιο στη Στουρνάρη όπου ο υπάλληλος είπε ότι όλα θα είναι έτοιμα σε 40 μέρες. Κανονικά θα ήταν σε 25, αλλά λόγω Αυγούστου και αδειών τσόνταρε και 2 βδομάδες ακόμα.

Περνάει λοιπόν ο καιρός. Μέσω του site τους όπου υπάρχει η δυνατότητα να παρακολουθώ το Βroadband Status και τα τέτοια μας κουνιούνται, μαθαίνω ότι στις 7 Σεπτεμβρίου η forthnet έχει αποστείλει το αίτημα στον ΟΤΕ. Και εκεί το πράγμα κολλάει. Περνάνε οι 40 μέρες και ξεκινάμε τα τηλεφωνήματα, μία εγώ και μία το έτερο. Κανείς δεν μπορεί να μας βοηθήσει, κανείς δεν ξέρει γιατί αργεί να μας μπει (το γρήγορο internet εννοώ) και κανείς δεν είναι σε θέση να μας δώσει ημερομηνία.

Κάποια στιγμή λοιπόν στα μέσα Οκτωβρίου και αφού έχουμε μάθει τα επώνυμα όλων των υπαλλήλων της τεχνικής υποστήριξης που καθόλου δεν υποστηρίζουν τον φτωχό πελάτη, αποφασίζει το έτερο να πάρει την κατάσταση στα χέρια του και να πάει επιτόπου στα γραφεία τους. Τα οποία είναι στου διαόλου τον κώλο στο τέρμα της Καλλιθέας. Εκεί λοιπόν ανακαλύπτει ότι έχει γίνει λάθος στον αριθμό της ταυτότητάς του και οι παπάρες ισχυρίζονται ότι εξαιτίας αυτού του λάθους η αίτηση δεν προχωράει. Τώρα γιατί αυτό δεν μπορούσαν να μας το πουν μέσω τηλεφώνου και έπρεπε να πάει εκεί, μη με ρωτάς δεν το ξέρω. Πάντως γίνεται η διόρθωση του ΑΔΤ και η υπάλληλος μας δίνει άλλο ένα 20ήμερο προθεσμία.

Στις 12 Νοεμβρίου βλέπω στο Βroadband Status το μήνυμα: «Η γραμμή σας βρίσκεται στη διαδικασία κατασκευής. Εκτιμώμενη ημερομηνία ενεργοποίησης: 26/11/2007» και λέω αμήν Παναγία μου. Α, ξέχασα να σου πω και το άλλο. Σε όλο αυτό το χρονικό διάστημα που εγώ περιμένω να δεήσουν οι μαλάκες, ο αδερφός μου έκανε την αίτηση και συνδέθηκε χωρίς κανένα πρόβλημα. Και να σημειωθεί παρακαλώ ότι το σπίτι του είναι στα ΒΔ προάστια ενώ το δικό μου στο κέντρο. Αν αυτό έχει καμία σημασία βέβαια.

Συνεχίζω. Από την εμπειρία των γνωστών μου ξέρω πως αρχικά θα μου κοπεί το τηλέφωνο, θα μείνει κομμένο από 2 έως 4 μέρες και μετά αφού μου στείλουν με sms στο κινητό τα passwords, θα με συνδέσουν κ.ο.κ. Επειδή λοιπόν ο φόβος φυλάει τα έρημα ή κάτι τέτοιο, φροντίζω να πάρω ένα τηλεφωνάκι να τα επιβεβαιώσω όλα αυτά. Εκεί λοιπόν και με το υπογλώσσιο έτοιμο, με πληροφορούν ότι έχουν περάσει και το κινητό λάθος (αναρωτιέμαι αν πέρασαν και τίποτα σωστά σ΄ αυτή τη γαμωαίτηση). Τους δίνω το σωστό αριθμό και καληνυχτιζόμαστε. Ακολούθως, έρχεται η Κυριακή 25/11, το τηλέφωνο δεν έχει κοπεί ακόμα και αρχίζουν να με ζώνουν τα φίδια. Έρχεται η 24/11, η μέρα της κρίσης και το απογευματάκι επικοινωνεί το έτερο να δει τι απέγινε. Κατά τη διάρκεια βέβαια όλης αυτής της ιστορίας και έχοντας περάσει από θυμό, οργή, διάθεση να τα κάνεις πουτάνα κλπ. έχουμε φτάσει σ’ ένα στάδιο νιρβάνας (cream & cookies), γελάμε με τα χάλια μας, το διακωμωδούμε ότι τα παιδιά μας θα βλέπουν τσόντες στο internet με γαμάτες ταχύτητες κλπ. Παίρνει λοιπόν τηλέφωνο και του λένε ότι αφενός μεν η 24/11 είναι ενδεικτική ημερομηνία, όχι ότι ισχύει σώνει και ντε και ότι διόρθωση στον αριθμό του κινητού δεν έχει περαστεί και τα passwords θα πάνε στον κύριο που το κινητό του τελειώνει σε 511. Εντάξει ??

Αν κουράστηκες που πολύ πιθανό το θεωρώ, σε πληροφορώ ότι έχει κι άλλο.

Την επόμενη μέρα το έτερο ξανακατεβαίνει στην Καλλιθέα. Εκεί λοιπόν τον πληροφορούν ότι για όλη αυτή την ταλαιπωρία φταίει ο ΟΤΕ, αυτός ο κακός άνθρωπος. Που επειδή οι πελάτες του τον εγκαταλείπουν κατά χιλιάδες, επιλέγει μερικούς για να τους σπάσει τα αρχίδια, μπας και το μετανιώσουν και μείνουν. Αυτή είναι η δικαιολογία της forthnet. Δεν έχω πειστεί 100% ότι αυτό είναι το πρόβλημα, αν και θα προτιμούσα σαν ιδιώτης να έκοβα εγώ τον ΟΤΕ (γιατί φεύγω μετανάστης, πέθανα, άλλαξα φύλο) και μετά να ξεκίναγε τις δουλειές της η forthnet. Αν αυτό ήταν εφικτό, δεν θα έμπλεκαν τα μπούτια τους οι δύο εταιρείες σ’ αυτόν τον ανταγωνισμό πάνω στη δική μου την καμπούρα. Από την άλλη είμαι καχύποπτη και απέναντι στη forthnet. Εκτός από τα λάθη που έκαναν με τα στοιχεία μας και την οσφυοκαμψία ανάμεσα στην εξυπηρέτηση πελατών, στο τεχνικό τμήμα και δεν ξέρω τι άλλο σκατοτμήμα έχουν στο κωλοχανείο τους, όπου οι υπάλληλοι βαριούνται που ζουν περιμένοντας κάποια καλύτερη δουλειά και χέστηκαν για το δικό σου το πρόβλημα, είναι και το άλλο. Ούτε λίγο ούτε πολύ, είπαν (εντελώς εμπιστευτικά και off the record) ότι δεν μας συμφέρει να ακυρώσουμε την αίτησή μας, γιατί:

1) και στην επόμενη εταιρεία θα φάμε πολύ καθυστέρηση αφού οι διαδικασίες θα ξεκινήσουν από την αρχή (αυτό στέκει σαν επιχείρημα),

2) η forthnet όλο αυτό το διάστημα που καταδέχτηκε να ασχοληθεί με την αίτησή μας έχει ξοδέψει χρόνο και χρήμα, μην ξεχνάς και τη φαιά ουσία που καταναλώθηκε από τους φωστήρες της και αν υποχωρήσουμε ενδέχεται να μας ζητήσουν ΚΕΡΑΤΙΑΤΙΚΑ δηλαδή αποζημίωση, δηλαδή λεφτά !!! (αυτό εμένα μου μοιάζει για απειλή, αλλά και πάλι έχω χαμηλό iq και μπορεί να κάνω λάθος).

Έτσι λοιπόν. Η υπάλληλος η οποία ασχολήθηκε με το θέμα την τελευταία φορά και που μας είπε και αυτά τα λογάκια μας συμβούλεψε να ξαναπάμε από εκεί μετά από 10 μέρες και βλέπουμε. Οι 10 εργάσιμες είναι αυτή την εβδομάδα. Θα κάνουμε meeting στο σπίτι και θα δούμε για τις επόμενες κινήσεις μας.

Εντωμεταξύ, όλο σκάνε ειδήσεις γι’ αυτό το θέμα, ότι δηλαδή οι αιτήσεις για μεταφορές είναι πάρα πολλές και ο ΟΤΕ αδυνατεί να εξυπηρετήσει, έχει φάει και ένα σκασμό πρόστιμα. Είναι περίπλοκη η κατάσταση απ’ όπου και να το πιάσεις και αυτός που την πληρώνει είναι ο καταναλωτής δηλαδή εγώ!

Έχω μια φρικτή υποψία ότι το 2008 θα μου μπει χωρίς internet.

14 σχόλια:

Lina είπε...

xxxmmmm για δες κι εδώ http://sourotiri.blogspot.com/2007/
05/e-forthnet.html

(σόρρυ δεν ξέρω πώς να βάζω λινκς)...

Laplace είπε...

καλησπερα Γκρινιαρα!
πωπω χαρα στο κουράγιο σου!απιστευτη ταλαιπωρία!ειχα κ εγω προβλημα με forthnet και τελικα τους ειπα να μην μου βαλουν κ παρεμεινα στον οτε!κ υποτίθεται οτι ειναι ο καλυτερος ιδιωτικος provieder!πωπω κ πως την παλευεις χωρις adsl σπιτι?

VS είπε...

Κουράστηκα, μόνο που το διάβασα. Σκέψου, εσύ που το πέρασες κιόλας.

Δυστυχώς, παντού τα ίδια είναι. Εχω αντίστοιχα παραδείγματα και με άλλους παροχους. Δεν αξίζει τον κόπο να τα αναφέρω αναλυτικά. Ισως θα έπρεπε να επισκεφτείς το site της ΕΕΤΤ για καταγγελία. Δεν πρέπει να τους αφήνουμε έτσι γιατί το κακό χειροτερεύει.

Πάντως, η πιο ενδεδειγμένη για μένα λύση είναι ο ΟΤΕ για σταθερό και internet, έστω ακριβοπληρωμένα, και ένας εναλλακτικός πάροχος για επιπλέον (δωρεάν) τηλεφωνία.

http://ares-mares-ellinares.blogspot.com/

kanataki είπε...

σας επιβεβαιώνω την υποψία

με αγάπη
lavoisier



μην μείνει και χωρίς παρεά ο laplace

gkriniara είπε...

Καλώς ήρθατε όλοι οι κανούργιοι!

@lina: το είδα. και τι να απέγινε άραγε, συνδέθηκε τελικά το sourotiri?
@laplace78: εμείς λέμε να περιμένουμε λίγο ακόμα. Πώς την παλεύω ?? εντάξει μωρέ, παίρνω τις δόσεις μου στο γραφείο χαχα!
@βορειο σελασ: ναι ρε σύ το ξέρω πως υπάρχουν πολλά παράπονα από τους νέους παρόχους. Από την άλλη όμως δεν γουστάρω να τα σκάω στον ΟΤΕ. Και επίσης μου τη δίνει ότι για το μπάχαλο που επικρατεί έχει και αυτός μερίδιο ευθύνης. Για μένα η πιο ενδεδειγμένη λύση θα ήταν ο ΟΤΕ να έκανε τη δουλειά του σωστά και οι υπόλοιποι να μπορούσαν να φέρουν εις πέρας αυτά που υπόσχονται(και μας τα πρήζουν με τόση διαφήμιση).
@kanataki: κανόνισε τώρα να μπερδέψεις την τριτοδεσμίτισσα εσύ...

Laplace είπε...

πωπω γκρινιαρα δεν παλευεται κακα τα ψεμματα γιατι οσο ναναι κ μονο η δεσμευση οτι ΔΕΝ θα εχεις νετ αν το χρειαστεις,σε ξενερώνει!
εγω τα εχω παρει με το Πλαισιο,το Μουλτιραμα κ την ms αλλα θα γραψω γιαυτους οταν μου φυγουν τα νευρα γιατι τωρα θα βγει ενα αρθρο γεματο βρισιες :P

void είπε...

Χεχε! Πόσες μέρες περιμένεις να σου βαλουν ιντερνετ γκρινιαρα; Χεχεχε!

υγ Για οσους δεν καταλαβαν ειμαι ο μισητος αδερφος απο τα ΒΔ προαστια, που σας γραφει απο το σπιτι του κι οχι απο το γραφειο, με συνδεση forthnet!!!

Laplace είπε...

Χαχα void πειραχτηρι...

gkriniara είπε...

Σε μισώ void σιχαμένε!!! Όταν όμως θα συνδεθώ θα έχω γρήγορες ταχύτητες, όχι σαν το καρβουνιάρικό σου στο χωριό, d' accord mon amour?

Laplace είπε...

Γκρινιαρουλα εγω περιμενα καιρο για 768 κ στο speedtest εχω ταχυτητες για 500ρα!ΑΘΑΝΑΤΗ ΕΛΛΑΣ!

Laplace είπε...

Γκρινιαρουλα ολα καλα?καλο απογευμα κυριακης να εχεις!

Poet1 είπε...

Ολες αυτες οι νεες εταιρειες το καθυστερουν παντα το πραγμα... Γιατι και εγω αναρωτιεμαι... Μαλλον ειναι πλασματικα ολα και ψευτικα δεν εξηγειται αλλιως.Την καλησπερα μου gkriniara.

Laplace είπε...

οταν βλεπω την διαφημιση του ΟΤΕ με το παγιο κλπ σκεφτομαι την Γκρινιαρούλα. :P

Σοφία είπε...

Κουράγιο και περαστικά!